Det blir bara bättre o bättre nu...


Förutom att jag mår PRIMA SKINKA, juppjupp**



Och träningen går som smort.. såååå...

Så har jag fått en annan god nyhet, vill sååååå gärna berätta, men jag måste hålla det för mig själv ett litet tag till...
Det gör mig lycklig i alla fall så väldans glad, stark o lycklig!


Jag har jobbat idag, var på jobbet kl.07.00
Såg på schemat att jag började 08.00
Så jag spenderade en timma vid datorn, porrsurfa, o så där, ja ni vet det vanliga tjafset ;)
Skämt o sido =)

Efter jobbet sprang jag bort till H&M o köpte en ny skojorta för i morgon.
Då jag har en lite tyngre dag framför mig, Begravning.

Sedan var det full fart ut till Munkedal för o ha pass... 3 timmar senare.
Men jag orkar inte åka hem emellan..
Åkte ut o käkade lite mat, o sedan hängde jag i den röda lacksoffan, o snackade skit med chifen..

Passet gick galet bra, jag var helt tokig.. Ibland kunde man tro att jag sniffat något.
Men här varken sniffas sprutas eller intas några konstigheter..
Jag ångar väl bara in min egen happppppinäss ;)
Hihi!

Nu ska jag sova, snart morgondag, med en hel del att stå i.

07.30 BodyPump Munkedal
09.30 Blomsteraffären Färgelanda
10.00 Therese
11.00 Kyrkan
14.00 Massage
Och någonstans emellan ska jag även hinna med att hämta min bil o inta föda!!
Kvällen får vi se hur den spenderas.. Brudar o bärs som vanligt, mohaha!!!!


Slutet gott allting gott!

Sleep tight..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0