Cykel + Core

Idag var jag tillbaka på jobbet efter en veckas semster.. Jag stukade ju foten i måndags igen..
Och istället för att sjukanmäla mig så stillade jag mitt samvete genom att ta semester.. dumsnut...
Tillbaka idag, men foten värker så jag vill bara tugga av den.. Det här är smärta.. en jobbig smärta.. Så man blir arg nästan.
I alla fall.. värktabletter, tack !

Men men kan man jobba så kan man träna.. Så idag var det dags att småstarta igen efter diverse sjukdomar o frakturer haha! Det blev cykling, och core. Hade egentligen tänkt o träna mer.. Men stack ut till munkedal för att gå igenom lite teknik med Lisa. Hon o Pernilla åker ju till stockholm i helgen för o utbilda sig till combat instruktörer!
Vill ju att dom ska komma hem med flaggan hissad.. så nu är det pepping som gäller i veckan!!

Efter detta åkte jag hem till Sofia på en kopp te.. Satt o pratade lite, o gosade lite med Ilma..

Väl hemma surplade jag i mig en smarrig prottedrink..

3 dl mjölk
1dl Proteinpulver (Pepti power jordgubb)
1/2 dl Frysta blåbär
1 dl frysta Hallon
1 Banan


mixa... o avnjut !!!

Nu e det dags att sova..

Pass i munkedal kl.08.00

Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0