Då var den paj igen...

Foten, kära foten... sluta jävlas med mig..
Eller ska jag kanske sluta jävlas med den??


I Måndags hade jag o Jocke Combat. Jocke kom o var med ifall jag skulle få så ont i foten att jag inte kunde fortsätta..
Allt gick så bra.. Den gjorde bara ytterst lite ont. Jag var i mitt esse..
Jocke ledde passet o jag körde på 150 % jag var så svettig...o det var bara låt 5, haha
Jag var över allt och ingenstans.. Försökte få upp "fitness magin"
Låt 6 kom, o jag trappade snett, o stukade om den stackars foten för 3:e gången under en kort period..
Har nu en svullen o öm fot, trampar runt lite lätt på kryckor, foten behöver avlastning.
Jag får eller kan inte träna Combat. Får se när jag kan gå tillbaka?? Hoppas den blir bättre till nästa år.. Om inte snabbare.
Men det kommer nog ta sin tid, tyvärr. Combat är mitt hjärta, min själ... det gör ont i mig att inte längre kunna leda mina pass. Sorry allihopa.. Mina deltagare är underbara, o gör combaten ännu bättre..
Med sin tacksamhet.. Känns skönt o höra att man ändå kommer vara saknad!! =( snyft...

Men men bara foten blir bättre, så kommer jag tillbaka ÄNNU starkare o hårdare ;)

Idag har Patrik lärt mig tejpa min fot..











Stackars lilla fossingen.. Tack Patrik för hjälpen..
O Malin som är med över allt o bär allt, o tvingar mig att använda kryckorna... =) haha


Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0