Träning, jobb, o bra besked..

Klockan ringde 06.30
Kände mig såååå otroligt trött, så trött att jag gick upp o gick på toa,,, o sedan smög tillbaka in o sov 10 minuter till.
Det gör jag bara när jag är RIKTIGT RIKTIGT trött..
Kom upp i alla fall, o begav mig till gymmet.
2 Koffeintabletter senare!
Ställde mig på Crossen o körde 10 min uppvärmning.
In o körde 60 min BODYPUMP
Avslutade med 20 svettiga minuter på Crossen.
Det var grymt skönt.
Som grädde på moset en sväng till solariumet, efter att ha smaskat i mig en Swebar lakrits


Sedan var det dags att åka till jobbet


Alltid lika trevligt.. Haha NOT...(2,5 månad kvar)


Fast idag gick det allt ganska bra, tiden bara rann iväg, o jag hann inte med så mycket som jag ville.

Väl hemma, en kille kom o kolla på min lya som jag har tänkt o hyra ut i 2:a hand 1 år.
Det verkade som att han tar den från 1 Dec.

FÖR.. jag har ju hittat en lägenhet i Strömstad, som jag antaligen kommer att ta.
Ska kolla på den på Torsdag.
Ska ju för övrigt dit på ett litet F.B.I uppdrag, mohaaha!!

Nu ska jag snart sova..
I morgon är det jobb igen, o sedan ska jag ha pass i Uddevalla.
Kommer köra racet, med cross,mitt BODYPUMP pass o även köra lite extra ben på gymmet efteråt.. om det inte är överdrivet,
mycket folk på gymmet.. som igår.. shit..
Som avslutning, blir det i alla fall 20-30 min cross!

Sov så gott !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0