Mycket hinns med på 24 timmar..

Gick upp i fredags, lagom trött =) klockan 05.30 ~~~ DAGS ATT BÖRJA JOBBA!!!
En hel dag gick på jobbet... slutade kl. 16.15 Då begav vi oss mot Göteborg (Jag o Emmy)
Snabbt hem till Sara o lämna bilen... och sedan hoppa på spårvagnen ner till Göteborgs operan.
19.00 Mary Poppins börjar... Ett glas vin i pausen.... o sedan akt 2.
Musikalen var underbar! Blev på ett sprudlande humör precis som alla andra tjejer...
Sara Charmaine Ida Nina Yanni Emmy och Jag begav oss nu hem till Nina för att dricka lite vin..
Vi tog den lite luriga vägen med alla trappor... som kallas för RAPE VALLEY..





Vi hade så trevligt o tiden bara rann iväg.. haha!! Till slut vid 01.45 tror jag... åkte vi ner till stan.
Och innan vi hade hittat en fungerande bankomat så var nog klockan närmare 03.00

Vi mötte upp Ninas arbetskompisar..
Nina o Magnus gick lös på stan med musiken i högsta hugg.. vet inte riktigt vad som hände... De blev helgalna..

In på Park Lane en stund o rockade loss som aldrig förr... Hel galet =)
Kvällen började lida mot sitt slut,,, bara nattamaten kvar!
Väl hemma 06.15 jag somnade direkt jag la mig ner!!!

Lördagen var det utgång igen, men då tillbaka till vanligheten.. Nyktert för mig.. grymt kul kväll !!
Mycket trevligt!
Här kommer lite bilder från denna underbara helg!

"Svettcheck" Luktar hallon som vanligt!


Min Emmy o jag!


Galna musikanter på stan =)


Nina o Magnus...


Han ur 100 höjdare stog på scenen!


Nina o Sara kör på!!! haha


Tack för att du följde med ut.. du är underbar! Saknar att umgås med dig!


Sofie mummsar nattamat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0