Inget pass idag

Det blev inget pass idag precis som jag trodde.. Jag åkte ändå dit för o träna något annat. Planen var som sagt cirkelträning med Ellinore. Men när jag stod o värmde upp på bandet kom Patrik förbi. Och det lustiga var att jag stod hemma o funderade på om jag skulle ringa o höra vad han skulle köra på gymmet , hur, vad var o när???
Men ringde inte.. tänkte att han säkert redan tränat idag!

Men så dök han upp där...
Han skulle köra bröst o triceps.. jag körde ett pass med honom. Kul.... det gick bra...
Alltid skoj med någon som peppar mig o ger mig mål i styrka.. Och som hjälper till när man kanske inte hade orkat den sista repetitionen.


Sedan bar det av till Kvantum Ica för o inhandla lite keso, kesella o lax. Mumma!!

Sprang in o köpte lite nytt craft idag med.. en tröja o en väst.. gött !!

Mysig dag med min mamma har jag haft idag med.. shopping, o suschi !!

Nu är det dags o sova.. i morgon väntar jobb o träning.
Ska även träffa Ellinore på gymmet för att få lite hjälp, o gå igenom hur man ska lägga upp ett pass Core.
Eftersom jag är lite sugen på att börja köra det i Strömstad.
Har även tänkt lägga in ett pass spinning där..
Combaten måste tyvärr vänta ett tag... Men jag fortsätter så klart att "PUMPA" haha!
Måste förresten boka mig för ny release nu också..

Nej sovdags nu.. med goo träningsvärk i morgon tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0