Dags o sova..

Måste sluta o lägga mig så sent.. inte undra på att jag är trött om dagarna!
Idag har jag haft en fantastiskt rolig dag.. inte.. Jag har jobbat.. haft värk från fötterna till höfterna..
Körde i alla fall mitt pass.. o det gick bra. Förrutom att mitt headset ballade ur hela tiden.
Men men jag fick skrika extra högt ibland bara!
Men med tanke på smärta, blev det ingen mer träning efteråt.
Åkte i stället hem o gjorde prottedrink o kolla på bonde söker fru.
Jag o Emmy skrattade så vi låg i kors i soffan...
Dum som jag är drack jag vanlig mjölk.. så nu lär jag väl fyra av en o annan raket i sömnen =) hahahaha

I morgon ska jag kolla på lägenheten.. jag längtar så jag spricker!!!

Sov så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0