................................BODYPUMP + CROSSTRAIN.........................

Träningen gick bra.. Det går ju lite trögt för våra medlemmar att komma igång med gruppträningen. Vi har medlemmar men dom får lixsom inte tummen ur their asssssses.. o komma. Så det var ynka 5 st idag.
Men i alla fall, det gick bra.. Det blev ingen filmning, då jag först var inställd på att det skulle vara färre med på passet.
Men i morgon ska jag ut till munkedel. Hoppas det kan bli en film då.

Så det blev då 60 min BODYPUMP
Hann inte med någon mage/rygg träning
Men avslutade min träning med 15 min Crosstrain.

Hem o blandade ihop min Proteindrink... underbara goda... herregud.. jag kan gå o tänka på den hela dagarna.. Bara längta efter att få äta den.

Dagens föda

06.00 Gröt  (300 kcal)
09.30 Gröt (300 kcal)
13.00 Kyckling ris o keso (mellan 400-500 kcal)
16.45 Keso med funlight o frusna blåbär (ca. 200 kcal)
Proteindrink (500 kcal)

Dagens intag ca. 1800 kcal.

Det får väl räknas som en bra dag.

Jag börjar hitta tillbaka till min sinnesro, efter 4 veckor med diverse motgångar.
Det känns skönt..

Är bara lite orolig för den här nyheten, som jag ska berätta om..
Tänk om det inte blir av, man vet aldrig.
Då vet i fan vad som händer.. SHIT ...

Inga bilder idag.. En mycket mycket tråkig dag från min sida tycker jag.

Ska bättra mig.. lööööövar..
Dom har fortfarande inte ringt om min bil.. o på fredag åker jag ju till karlstad..
Hmmm hur ska jag lösa detta!

Someone want to be my bitch??

Förresten.. Vet ni att en hiss luktar annorlunda för en dvärg =)

Sov gott o tänk på den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0