Body Pump

Idag har jag storstädat o haft Malin på besök..
Sedan var det dags för ett pass på gymmet.. Det gick bra, o nu börjar det rulla in lite folk på gruppträningen, Kul !!!
Jag körde inget mer.. tänkte göra det i morgon, innan passet. Kommer nog ha lite tid över i Munkedal..
Behöver köra lite ben nämligen..
Nu har jag besök... myspys framför Bonde söker fru och Efterlyst

I morgon ska jag o Per åka till Strömstad o kika på lokalen o träffa lite förhoppningsvis blivande instruktörer,,, om dom håller måttet det vill säga! Sedan blir det som sagt ett pass i Munkedal..


Får väl skaffa mig en sådan här tills jag träffar mannen i mitt liv...

HAHAHA =)

Sov så gott i väntan på "armen"

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malin

En sån hade nog jag behövt mig.. Kanske det man ska önska sig i julklapp =) hihihi

2008-10-22 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0