Vila idag..

Tråkigt men sant...
Jag måste vila från träningen idag. Jag har varit helt slut i kroppen idag.
Jag är sugen på att köra spinning. Men jag tycker inte om att träna när krafterna är helt slut. Blir inget bra då!
Men men.. det bästa med detta är ju att jag kommer ha såååååååååå grymt mycket krafter samlat tills i morgon.
Jag ska ju köra Triceps och Bröst med Patrik i morgon bitti. Innan jag ska till Strömstad med Per o Ellinore!

~~~~~~~~~~~~~~



Kör fortfarande hårt på mitt matschema.. som ni ser så ska det bort mer fett...
Innan man kan se lite resultat.. Men det börjar allt o synas nu tycker jag =)

~~~~~~~~~~~

Och på kvällen blir det andra upptåg =)

Om en stund ska jag åka iväg o ha idolmys.
Det ska bli skönt o få slappa lite....
Ska ta en skön dusch först..


Hoppas alla får en underbar Fredag!!!

Kram kram Maryyyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you too babe!!!

2008-11-15 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0