Uppdatering Strömstad Gym

Ja, jag var ju i Strömstad ett par timmar igår.. träffade lite instruktörer, och kollade på nya gymmet. Det börjar och hända lite nu... o nästa gång jag kommer har dom nog lagt kakel o klinker! Men jag slänger in lite bilder så får ni ser hur det ser ut just nu!!






          

                                                                              

                                             

   


BILDERNA:
1: Bastun
2: Den oranga salen
3: Den blå salen
4: Den gröna salen
5: Soluarium 1
6: Soluarium 2
7: Ellinor o Johans dotter Nathalie
8:Mys
9:Ellinore o Johan



Nu ska jag över till Ida, sedan ska jag till Munkedal o hjälpa Lisa med hennes licensfilm till Les mills.
Och sedan ska jag träna BEN där.. o kl. 17 ska vi ha möte på gymmet!

Efter detta blir det mys pys o äpplepaj =)
MMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenna.. tack tack :) har blivit mkt mys i Ljungskile.. får hinna ses nästa gång jag kommer istället! Du messade mig härom kvälle va, var det nåt speciellt;)? pöööss

2008-11-16 @ 12:45:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0