Träning Vs skidåkning... Trasig ventilation

En ganska trött Maria mot Munkedal för
BODY PUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP



Väl på gymmet...
KATASTROF... Hahaaaa =)

Japp precis som det står, ventilationen på gymmet var trasig idag. Vilket gör att luften inte byts ut.
Utan samma luft går runt runt runt..
Det blir kondens o det känns som att hela gymmet kokar!
Gruppträningarna fick hållas med öppna dörrar...
När jag kom in i salen för o köra mitt pass, efter att det varit COMBAT där så såg det ut så här..


OCH DÅ VILL JAG TILLÄGGA ATT JAG HAR TORKAT BORT IMMAN NER TILL PÅ HELA SPEGELVÄGGEN.
INNAN KUNDE MAN INTE SE SIG SJÄLV.. PÅ GOLVET SOM NI SER, SÅ ÄR DET GANSKA GLANSIGT..
DET LÅG SOM ETT LITET TÄCKE AV SVETT O KONDENS.. SÅ JAG GLED FRAM SOM EN SKIDÅKARE!!!!

Det skulle komma till att bli ett svettigt pass,,, härligt!!
Passet gick hur bra som helst.
Riktigt roligt idag!! wiiiiiieeeeeeee =)
*ler*

Efter passet var det mascara ner till hakan


Haha.. sofia den här kan du inte påstå e sååå snygg... mohahaha!

Men men nu var det bara hemmåt i bilen..

Förresten på väg ut till Munkedal passade jag på att hämta mitt paket från gymgrossisten


Night-pro
Glutamin
Och en julklapp till mamma ;)
Beställde även en choklad kaka, som ska avsmakas på söndag =)

Nu har jag fått i mig mitt protein
Och ska fortsätta med det jag har gjort det senaste...
nämligen... PACKA!!!
Trööööööööööööööööööööögt!

I  morgon bär det av  till LUND för Decmebercupen..


Pöss pöss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e alltid snyggast i STAN vet du väl.... Super sexig,super tränad och värsta fittnness bruden, du e ALLT!!!! ELLER???!!! KRAMIZZZZ

2008-11-28 @ 02:59:30
Postat av: Maria

Tack Darl.. you rock.. Nu längtar du till nästa helg va? Sitta nära mig i bilen... Can´t touch this ;) Hihi



Pööööööööööss

2008-11-28 @ 07:34:13
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gaaalet att du ska flytta till Strömstad men va kul du kommer få!!! Du kommer juu pyssla med något du brinner för..kan ju inet bli bättre;)miss ya! pöss

2008-11-28 @ 09:15:04
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja jag längtar verkligen, det ska bli sååå jäkla kul.

Jobbigt med sträckningen!

När kommer du hem??

Saknar dej me vännen! Pöss pöss

2008-11-28 @ 09:26:26
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: Ful, fet och tråkig

Ärligt talat....hur orkar du att vara så hurtig?? En annan blir ju anfådd av att gå till bilen ;-)

Jag e så glad för din skull att du kommer att få jobba med det du älskar samtidigt som jag kommer att sakna min citronmus otroligt mycket.

Nä, nu ska man tydligen börja arbeta på jobbet oxå...vad är det som händer egentligen?? ;-)

Ha´de´gumman

2008-11-29 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0