Tankspridd, förvirrad o illamående!

Jag skulle ju träna ben ikväll...
Men så slog det mig i morse, att jag har ju fan inte vilat från träningen på 10 dagar om jag räknar rätt.
En liten lätt sinensförvirrad Maria.. Som är så uppe i sin träning just nu.
Så har jag vankat lite fram o tillbaka idag gällande om jag ska träna i alla fall eller inte.
Jag har haft känningar i foten, inte alls bra =(
Och så för en stund sedan så slog världens ILLAMÅENDE över mig.
Så nu lovar jag.. INGEN träning i dag.
I morgon ska Maria packa..
Haha, jag hade planerat att vara ute i tid, o börja packa långt innan, hur bra gick det.
NU ska jag vara ute om 6 dagar, har inte packat en pryl.
Och är bara ledig i morgon, sedan jobbar jag ända fram tills flytt !!

Men men i alla fall.. ikväll blir det mys med tjejkompisarna o kolla på Ensam mamma söker.
Skiiit att det är slut nu... det har varit väldigt mysigt o se på =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. mm det spelet är underbart ;)det får vi ta o spela framåt jul tycker jag;) Hur är allt annars, hur gåre med träningen? miss ya. pöss

2008-11-23 @ 21:23:05
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

imorgon ska jag träna med ett div.1 lag .. vi får se hur det går :) ska bli gött o träna lite! Idag har jag slängt i mig en massa kärleksmuums, passade bra till ensam mamma :) Fattar du att programmet är sluuuut.. fyyy.. jag vill se mer! pöööss

2008-11-23 @ 22:01:15
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0