Strömstad tur o retur tur o retur =)

Nu ska vi se här... Igår kväll hade jag BODY PUMP
Det gick bra, efter passet var det stress hem för o hoppa in i duschen..
Vi skulle ju iväg o äta med lite Strömstad-Pack ;)
Nej då, det var 2 snickare från Trollhättan o så var det jag o Per o Ellinore o Severina o Lolita!

SEVERINA OCH LOLITA


ERIK


MAGNUS


UGLY BETTY


PER OCH ELLINORE



Det var middag På LAHOLMEN tror jag det hette...
Jajjemen..


På Restaurang SALT


Haha.. jag o Ellinore stod utanför o prata o kunde inte förstå varför dom hade en skylt som det stod salt på.
Idag fick jag svaret... Namnet :P Haha!

Hemma klockan 2 i natt hämtade upp Per 8 i morse igen =)

Maten smakade bra!
Och för vissa smakade nog även alkoholen så, haha!
En viss snickare, smakde nog på alkoholen idag med, men åt fel håll, mohaha!

Jag o Per har ju varit i Strömstad idag på byggmöte.
Och en av snickarna, var helt likblek.. Haha.. Han hade hostat upp allt igen =)
Usch o fy o blä..
Gött o vara chaufför!!

HÄR KOMMER BILDERNA
FRÅN BESÖKET PÅ GYMMET I STRÖMSTAD IDAG!

DAMERNAS DUSCH


HERRARNAS DUSCH


BASTUN


MOT RECEPTIONEN


RECEPTIONEN


HERRARNAS OMKLÄDNINGSRUM


Snart ska jag åka ut till Munkedal o ha pass BODYPUMP
Kommer även mass folk från strömstad.. Så bäst jag åker ut o pratar =)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0