Plask o lek gör dig trött =)

Lördag gick, jobb jobb jobb... Sedan skulle jag slänga mig iväg till gymmet efter detta. Men på väg hem ringde tjejerna.
Det var ändrade planer... Vi skulle till Bohusgården o BUBBLA i poolen.. o leka i simpoolen.. Det blev volleyboll =)
Och sedan la vi oss i bubblet. Jag låg kvar i Bubbelpoolen hela tiden typ 1,5 timma. Jag var helt mör i kroppen efteråt.. Haha!! Kanske inte alls bra, men jag var såååååå trött, ni anar inte.. o hade sååååå ont i magen!
Kände mig som en svullen gris.. I alla fall, det blev ju ingen träning, men det gör inget... Hade ändå inte blivit bra när jag var så trött. Idag ska jag heller inte träna. Utan efter jobbet ska jag till Farfar o Farmor, där även mamma o pappa mfl. är.
Så det blir myskväll med släkten.. fira fars-dag osv. I morgon är jag ledig, och ska byta vinterdäck. Kopiera lite bra musik av Regina, så jag sätta ihop ett fint spinning pass!!! Sedan blir det träning på kvällen!!

Nu ska jag fortsätta jobba...

Puss o Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0