Mage och Rygg Lördag 1/11

November invigdes med ett pass Mage o Rygg.. Det gick bra.. Hanna var med på gymmet också. Men på första övningen spännde hon till nacken fel.. så hon fick skitont... Men men hon körde några övningar..

När jag körde ben i fredags fick jag en konstig känning i höger skinka. Något med en muskel.. kändes som jag fick kramp.
Igår börjde jag få ryckningar i muskeln.. så under hela kvällen kunde det komma, o börja rycka som fan.. tjejerna la handen på o kände, det var som o känna på en gravid mage där bebisen sparkar.. Vem vet jag kanske har en liten going i röven ;)

Idag ska jag nog åka till Strömstad o köra ett pass Body pump. Kolla in en instruktör!

Igår kväll var vi hos Lillen på Halloween fest.. Jag var polis.. Och jag fick jätte mycket komplimanger..
En o annan som vill att polisen skulle gripa dem.. Men nja.. det blev inget gripande!
slänger in bilder från kvällen senare!!

Nu ska jag iväg o luncha med tjejerna! Ha det gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0