Hjärtattack here I come =)

Nu går det undan..
Shit, vad mycket som ska fixas o ordnas.
Nu har jag klarat av mitt CORE pass, så nu kan jag släppa det.
Jag fick jätte mycket beröm, Regina tyckte mitt pass var skitbra!
Så jäkla roligt o höra! Det värmer så mycket ni anar inte!

I morse var jag i alla fall uppe o satte på en tvätt som jag sa..
Men sedan sov jag lite längre än vad jag hade tänkt. Jag gick upp strax före 10.
I alla fall, en banan i magen o sedan klädde jag på mig hela varma munderingen, o vandrade bort mot gymmet
Jag körde lite CARDIO, det blev 45 min Cross.
Sedan vandrade jag hemmåt igen.
Dagen fram tills 18.00 spenderades där emellan till att packa flyttlådor, o göra mitt CORE-pass.
18.00 Hade jag som sagt passet!
Sedan tränade jag o Patrik AXLAR
Det gick så jäkla bra, jag gjorde ökningar i vissa övningar.
Men det kändes verkligen i axlarna idag.. härligt underbart!
När man kör så hårt, att det nästan värker.. haha då är det härligt!
Riktigt bra pass i dag...
Förutom att jag då e lite tankspridd o stressad.
Och har svårt att fokusera!

Sedan var jag kvar för o kolla på 2 killar från Strömstad. Som ev. ska bli spinning instruktörer!
Och sedan var det dags att vandra hemmåt.

I morgon har jag mitt pass i Munkedal i morgon kl. 08:00 BODY PUMP
Sedan ska jag åka hem o fortsätta packa o grejja, hoppas jag kan köra ett flyttlass också eventuellt.

Träffade en kompis stora syster idag på gymmet, har aldrig sett henne där.
Så när jag pratade med henne så sa hon :
Nej, jag läste din blogg, o blev så inspirerad så jag fick börja träna.
Underbart o höra!! Jag blir så glad!
Tack Anna!

Här får ni en smygkik på fotningen som jag berättade om för gymmet i Strömstad!









För övrigt så känns det som att hjärtattacken kryper sig på.
Jag HATAR o flytta. Men snart e det över!
Och så jobbar jag så mycket så jag hinner inte, o så ska mamma o pappa hjälpa mig.
Och jag får så dåligt samvete av det!

Men nej, jag går väl o packar lite.. snart sova..

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0