God morgon...

Nu sitter Maria här 06.15 o myser i soffan... underbart att gå upp tidigare o sitta o äta gröt o dricka te i lugn o ro.
Köpte ett nytt te här om dagen, provade i morse.. grymme gott ! Det är Kahl´s gröna jul-te. Jag har så klart det röda också!
Köp det.. det e asgott, o så blir det nästan som lite julmys.. det  luktar ju sååååå gott !! Bli inte rädd av att det luktar ganska starkt när det är färskt i påsen.. för det är som för 3:e gången sagt MMMMMMMMMMMuuuuuuuummmmmmmmmmmma =)

Snart ska jag åka till Munkedal för att ha pass: BODY PUMP, pluggade in all den sista musiken igår kväll, så nu hoppas jag det sitter... kan ju faktiskt ta en sista kik nu.

Efter passet blir det Biceps och vader. Sedan en snabbis i solariet.. eller rättare sagt, en sväng i solairet. Inga snabbisar här inte ;)

Efter det blir det jobb jobb jobb =(

I morgon e jag ledig.. Då ska jag ta tag i mitt berg med tvätt som ska tvättas.. jag ångrar inte mitt köp av tvättmaskinen.
Kostar ju lite, men det är verkligen värt det.. slippa boka sig flera veckor innan o sedan behöva sitta en hel dag o vänta på att maskinen ska bli klar ... Nej skönt o bara kunna slänga in en tvätt... Men jag har ju inte direkt ställt upp den tillräckligt bra, för den hoppar nästan omkring i bad rummet, haha.. Jag får sätta mig på den. Det vibrerar så gött i skinkorna!

Nej, nu ska jag kolla koreografin en gång till ....

Ha en underbar dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0