Flytt träning o mathandling

I morse kl. 07.00 stod jag i Munkedal igen.
Var där lite tidigare för o öva med Emma från Strömstad.
Passet gick av stapeln som vanligt kl. 08:00
Passet gick bra!
Det är såååå roligt o köra där ute.
Även fast det inte är så många som går på morgonpasset.
Så e mina morgonstammisar underbara!
Alltid kul o vara där för deras skull !!


Efter passet, åkte jag till Bauhaus o köpte flyttkartonger, och spolarvätska!
Min bil e sååå smutsig, varför e det ingen som tvättar min bil... gaaaaahhhh??? =)
Tänk om den ändå vore så glänsande som när jag köpte den..
Måste nog vårda min bil lite mer!


Sedan tog jag en sväng till Mor o Far för o hämta min dator, som Regina ska köpa.
Och efter detta hem o packa igen.
Det mesta e faktiskt packat.. Det är inte allt för mycket kvar!
Jag hoppas att jag kan få ut en semesterdag på Torsdag också.
Det hade behövts.. Tror nog att det kan ordnas.
Jag jobbar ju tidigt...

I alla fall, sedan var jag tvungen att åka o handla lite lax o kesella o grönsaker o frysta hallon, banan osv.
Så nu har jag vad jag behöver fram till fredag. För på fredag åker jag ju till Lund.
Ska bli skitkul verkligen!!
Har fått låna lillebrors kamera också.. det blir mycket bättre kvalitet med den kameran!

I morgon ska jag jobba 07:00-16:15
Sedan ska jag ha pass: 17:45-18:45
Efter passet e det raka vägen in i duschen.
För sedan ska vi åka till Strömstad för o äta med Snickarna!
Det ska bli skojj =)
Men ingen alkohol, jag ska vara chaufför tänkte jag!

Jag har för övrigt en sträckning i min höger vad.. känns skumt som bara den!
Hoppas att det blir bättre snart!

Nu ska jag packa lite till, o sedan sova!

Om tiden räcker till så slänger jag in några övningar RYGG innan mitt pass i morgon.. Får nog försöka med det!



PÖSS PÖSS







Kommentarer
Postat av: Jonna i egen högperson ;)

Vilken rygg du börjar få nu då!? Herrejesus :P hahhahaha Snygging där.! Slit inte ut dig.

Puss god natt

2008-11-25 @ 23:25:14
Postat av: Maria

JONNA: Tack gumman, det var kul o höra!

Jag sliter för fullt, men jag sliter inte ut mig =)

Det känns bra...



Sugen på o träna eller?



Pöss Pöss

2008-11-25 @ 23:27:58
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0