DAGENS PASS: AXLAR



16.30 MÖTA PATRIK PÅ GYMMET, FÖR ETT AXELPASS.
JAG ÄLSKAR O TRÄNA AXLAR!!!!
DET GICK GRYMT BRA... HÄRLIGT O SE ATT JAG UTVECKLAS.
NU ÄR JAG TILLBAKA PÅ MITT KOSTPROGRAM SOM EN KOMPIS GJORDE TILL MIG.
2 VECKOR UTAN ATT UNNA MIG NÅGOT.
SEDAN KÖR JAG STENHÅRT PÅ SÖNDAGAR SOM ÄTARDAG.. O INGET ANNAT!
HAR NU BÖRJAT FÖRA ANTECKNINGAR, SÅ JAG KAN HA KOLL PÅ MIG O SE OM JAG UTVECKLAS!

VI KÖRDE PÅ TILL KLOCKAN 18.00
DÅ VAR DET DAGS FÖR MIG O KÖRA CORE.
DET KÄNDES VILL JAG LOVA... EFTER EN GRYMME TRÄNINGSVÄRK I MAGEN SEDAN I LÖRDAGS.
MEN OOOO SÅ SKÖNT.
AVSLUTADE MED 15 MIN GANSKA INTENSIVT PÅ CROSSTRAINERN.

SÅ NU ÄR JAG HELT SLUT, SKULLE EGENTLIGEN ÅKT HEM TILL MAMMA O PAPPA FÖR O HÄMTA POST
BYTA TILL VINTERDÄCK O STANNA DÄR TILLS I MORGON.
MEN JAG ORKADE INTE NÄR JAG VÄL KOM HEM, SÅ JAG FÅR TA DET EN ANNAN DAG!

NU ÄR DET DAGS FÖR LITE SLAPPA, O LÄSA NYA BODY
SEDAN BLIR DET SOVA!

GOD NATT !!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack :) duuu med. såg allt bilder;) hade ni kul? pöss

2008-11-03 @ 21:23:59
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaa kul att höra;) saknar dig/er med! funderar kanske på att åka hem nästa helg, inte nu men nästa alltså;) hur går med träningen o strömstad o allt? börjar lokalerna arta sig? pöööss.. hälsa brudsen!

2008-11-03 @ 22:11:27
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0