Citronmus..





Uttrycket kommer från min chef, när jag var lite bitter på jobbet en dag så gick han runt o visade en rebus, som han sa hade med mig o göra.. och så fick folk gissa.. Även jag!! Det var en CITRON och en MUS... Jag funderade inte utan sa bara citron-mus??? Men det var så klart Sur-fitta... Alla gick runt o smålog mot mig den dagen =)

Igår var jag lite av en citron-mus! Jag insåg varför efter en stund.. och ni vet säkert att det kan för vissa komma en gång i månaden o försvinna efter ett par dagar!! Träningen gick sådär.. jag var som sagt lite små sur, o ganska trött.
Men det gick allt, och det känns i benen idag! Har fortfarande lite svårt för vadpress, det känns i min skadade fot!



Sedan gick vi upp o bastade och käkade bappelsiner( apelsiner) =)
Det var ett skönt avslut, men jag pallade tyvärr inte så länge.. förr när vi bastade en gång i veckan på tae kwon do träningarna.. då var man lite tåligare.. Men det är ju också 4 år sedan, o sedan dess kan jag nog räkna mina gånger på en hand är jag rädd. Det blir inte allt för ofta!
Men nästa "BASTUTIME" ska jag bannemej tåla massa mer! Förbereda mig med massa kallt vatten osv.
Sedan tål det ju att förtälja att min bastukamrat o träningskompis är en "ÄKTA FINNE" Och det är ju hans favorit aktivitet.
Så han satt ju o slängde på vatten konstant!!!!!!!!!!!!!
När han säger att han skulle kunna byta ut bastu mot sex så kunde jag inte riktigt hålla med.. =) Haha

Efter allt på das gym så åkte jag hem till Ida o Emmy.. jag hinner aldrig träffa mina vänner... för nu var klockan redan 22.45 och när klockan blev 23:50 bestämmde jag mig för att vandra hem. Eftersom jag skulle upp kl. 07:00


Och nu står jag på jobbet igen! Jobbar till 18:15 och sedan får vi se vad som händer!! Hörde något om en värmlänning som är på besök i Uddevalla o förväntar sig att han ska få sällskap ut på krogen. Känns som att vi lovade det när vi var där o hälsade på för någon månad sedan faktiskt!!!


yeh yeh keep up the good work.
Har förresten sagt upp mig till den 21 DEC
Så mina vänner, är det någon som är avundsjuk, att Maria är ledig hela JUL och NYÅR ???
Bara njuta av snön(förhoppningsvis)
Åka pulka o göra SNÖ-PENISAR





Ha en underbar dag.. så hörs vi... I morgon ska Maria frossa!!
Till o börja med  blir det färskt bröd från bageriet nere vid mig, o sedan ska jag o Marie

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ska nog vara tvärtom. Tar bastu istället för sex alla dar i veckan. Du har vänt på det hahaha.

2008-11-08 @ 18:53:33
Postat av: Maria Augustsson

Haha,Patrik ! Sluta märka ord =) De som läser vet vad jag menar.. För jag skulle aldrig uttrycka mig så dumt, som att välja bort sex ;)



Men det är ju kul att du läser i alla fall !



//Maria

2008-11-09 @ 08:54:12
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0