Bodypump och Rygg

Tisdag morgon..
Jag kan låta lite som en skiva med hack i nu, Men jag var sååå trött i morse.
Jag vet att jag har sagt det ett par gånger det senaste!
Men men, i morgon är jag ledig, så jag tänkte sova ut en stund faktiskt! Jag har lite svårt o komma i säng på kvällarna!
Skärpning Maria =)

Jag kom i alla fall iväg till Munkedal, när jag var nästan framme kom jag på att jag glömt mitt inpasseringskort,skit, o dubbelskit !!
Men som tur var så kom det folk efter ca. 5 min.
Passet gick verkligen sååå jäkla bra, men jag var tvungen o hålla tillbaka lite på vikterna på ben.
Eftersom jag hade sådan träningsvärk i rumpan.
Och ett hejjdundrade pump i framsida lår efter min lilla tur spinning igår.
Vet inte vad som hände. Kanske cyklade med mer motstånd än vad jag brukar.
Men i alla fall, mina deltagare var sååå jäkla grymma på passet i morse..
alla hade snygg teknik, o allt flöt på som det ska!
Underbart o avsluta ett sådant pass.


Efter detta, körde jag ett par övningar på ryggen, det gick bra det med.
Sedan gick jag in o la mig i solariet o stekte en stund, göttans =)

Nu sitter jag på jobbet igen o ska snart börja jobba!
Slutar 20:15 ikväll.
Sedan får vi se vad kvällen har att ge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiit va du ser tränad ut;) kul att du gillar det så mkt .. ;)hoppas allt är bra annars. pöööss

2008-11-18 @ 12:54:47
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Maria

BJÖRK: Tack =) Det var kul o höra! Bra att det syns när man sliter hårt, haha! //Maria

2008-11-18 @ 16:46:26
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0