BODYPUMP OCH ENDAST DET =)

Åkte ut till munkedal efter jobbet.. Var sååå trött.. käkade lite.. slappade i soffan o det blev inte direkt bättre!
Jag tog en REDKICK o försökte piggna till. Sedan ville lisa ha hjälp med att rigga kameran o filma lite.
Så jag hjälpte henne, o sedan stannade jag o kollade på henne.. hon e såå duktig! Kul o Se =)
När jag kom ut hade Emma från Strömstad kommit, o vi satt o pratade.
Och helt plötsligt när det snart var dags att börja mitt pass, kom jag på att jag glömt att köra några magövningar.
Jaja.. det får gå.. kanske hinner det innan spinningen i morgon!


~~~~~~~~

Anna Paulie säger detta om REDKICK:
 - En koffeinhaltig sportdryck för dig som inte dricker kaffe! Red Kick gör dig alert utan onödiga kalorier och är milt vätskedrivande.
OBS. ska ej tas av gravida och ammande

~~~~~~~~

Sedan blev det i alla fall ett härligt pass, men jag var lite tankspridd o gjorde några koreografimissar.
Inget som mina kunder märker. Bara jag o en annan instruktör. Jag vänder på kombinatioer... hmmm konstigt!
=) haha

I morgon väntar ett pass spinning..det ska bli skönt o bränna lös med lite kalorier!!
Hoppas jag inte är för trött bara!


Nej nu får ni sova så gott


Ha det fint !!!

///Maria






Kommentarer
Postat av: lisafisa

du är så snäll som hjälper mig med filmningen. söt du e taaack blir jätteglad! men jag har lärt mig av den bästa! synd att du e klar med dina filmningar annars hade jag ju hjälpt dig med. men nu är det faktiskt inte synd för du är ju godkääänd :D sov gott<3

2008-11-14 @ 00:01:08
Postat av: Maria

Lisa: Det är så lite så..Jag delar med mig av det andra kan ha nytta av =) Call me any time !

Du e i alla fall väldigt duktig gumman!

2008-11-14 @ 00:23:53
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0