BODY PUMP O BICEPS



Ojojoj... vad det bränner i mina biceps... Jag har precis avslutat ett 60 min BODYPUMP o efter det körde jag o Patrik ett grymt pass BICEPS... haha vet i fan om jag kommer kunna röra mina armar i morgon.. Får nog sondmata mig själv, för jag lär ju inte kunna lyfta en gaffel ens =) *ler
Underbara underbara underbara känsla... när det bara pumpar i armarna! Tack än en gång till min goda vän Patrik, utan honom hade det inte gått...Det svårt annars o komma till det där sista där det riktigt suger tag i musklerna!!!
Kul att du står ut med mitt humör också, jag blir ju så jävla besviken på mig själv om jag inte tycker att jag är tillräckligt stark!
 =) Hahahahahahaha

I morgon ska jag stå på jobbet igen klockan 07:00 o sedan efter jobbet kl.16.15 bär det av mot munkedal.
Där blir det BODYPUMP 60 min.
Har inte bestämt mig än om jag ska lägga till någon muskelgrupp.
Får nog först se hur mina armar kommer kännas..
Men jag hann ju faktiskt inte med min lilla mage som jag hade tänkt idag.. Kanske skulle ta o träna lite mage innan passet i morgon...
Den som lever får se!!

På Fredag väntar ett pass spinning.. Ingen styrketräning... Hinner inte mer än spinning.
Hade faktiskt tänkt o viga lite tid till nära o kära också!
Lördagmorgon.. hoppas jag att Patrik är sugen på att köra BEN ???
Sedan ska vi till Strömstad en sväng, Jag Per o Ellinore
På kvällen ska jag iväg på ett litet äventyr med jobbet!
Söndag har jag inte jättemycket planerat vad jag minns just nu...
Jo just det möte på Gymmet i munkedal kl. 17.00
Men jag hoppas också att Patrik vill köra lite BRÖST o TRICEPS på söndag..???
Längtar efter o få öva mer på dips.
Jag vet ju att Patrik läser här, så jag får väl ett svar snart på om jag får något träningssällskap =) ???

Nu har ni fått denna veckas planering =)

Maria ska sova.. snart i alla fall !

Köösssss

Kommentarer
Postat av: patrik

hade nästan varit värt att titta på ditt pump pass imorron hahaha. Va glad om du kan lyfta armarna överhuvudtaget. vi körde ju strikta med stöd, kommer att kännas i nedre biceps och armvecket.

Men du löser nog biffen hihi.

2008-11-12 @ 22:54:07
Postat av: Maria Augustsson

Ja den som lever får se... får väl köra på små vikter i värsta fall =) Haha Men du inget svar om träningen??

2008-11-12 @ 22:59:24
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0