Ben blev det..

Idag tog jag sovmorgon till klockan 10.30, det var välbehövligt vill jag lova.
Sedan slappade jag o datorn i soffan, o gjorde ett inlägg i bloggen.
Nu hade jag en stund över, så jag sprang över till Ida, där Sara o Annika var =)
Härligt o få träffa dom en stund i alla fall.
Men snart var det dags att åka till Munkedal.
Nu har vi i alla fall fixat Lisa´s licensvideo.
Sedan var det ett pass BEN som låg på schemat.
Och det gick bra!
Men fan, vad bortskämd jag är... Nu är jag ju van o träna med någon.
Och helt plötsligt ska man stå där ensam.. Hmmm
Jaja, det är väl en vanesak.
Jag har aldrig varit den som har en träningskamrat.
Gillar o sköta mitt.
Men att träna med Patrik har faktiskt varit skitkul!
Undrar hur det blir sedan när jag flyttar..
Jag får väl hitta någon annan som kan lyfta skrot med mig =)

Passet gick i alla fall skit bra.
Jag blir starkare o starkare för var dag som går.
Så det blev i alla fall ökning på knäböj!

Efter mötet..
Åkte jag hem mot uddevalla, för att inta en stor portion äppelpaj, rykande färsk =)
Så fruktulöst GOTT...... åhhh

Nu har jag precis gjort mitt första pass spinning.
Som ska utföras i morgon på westcoast i Uddevalla.
Jag ska köra dom första 30 min på Rina´s pass,innan hon godkänner mig helt!
Hoppas det går fin fint!

Nu måste Maria sova, för först har hon arbetsdag framför sig!!!

Good night!



Kommentarer
Postat av: patrik

Gött, ökat igen asså! Du går väl snart om mig då:)

2008-11-17 @ 01:19:39
Postat av: Maria Augustsson

Haha, de tror jag int =) Men det är ju målet såklart !! Träna ikväll Patrik? Innan massagen kanske??

2008-11-17 @ 07:04:29
URL: http://miatraning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är alltid lika intressant å läsa de du skriver! =)

Tack så jättemycket för hjälpen med licensvideon.

Och TACK för den fina kommentaren idag, helt plötsligt blev denna regninga tråkiga kalla tisdag mycket mycket bättre. Man behöver höra sånt ibland. Du är bäst! Nu ligger du å gottar dig i solariet! ;)

2008-11-18 @ 10:04:01
Postat av: Hemlig Beundrare

Ser ut som du sköter din träning exemplariskt, men det va inte det jag ville kommentera.

Jag ville bara säga att du är farligt attraktiv bilden du la upp, Rooaar!! Se dig om så jag inte kommer och tar dig!

2008-11-19 @ 19:40:43
Postat av: Maria

HEMLIG BEUNDRARE:Om jag gör.. jag sliter som aldrig förr =)

2008-11-19 @ 22:05:47
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0