8.30 Bröst och Triceps

Tröööööttt som en gris
Men allt handlar om vilja, och när jag väl kommit upp var det inga problem.
Jag åkte bort till gymmet.
Idag var det dags för Bröst o Triceps..
Härligt, har längtat efter o få öva på dips.
Jag har ju som sagt inte direkt styrketränat på riktigt förrän för 4 veckor sedan.
Jag tycker det tål o säga, för jag ser förändringar på kort tid.
Och det är grymt roligt och inspirerande.
När jag började klarade jag inte ens 1 enda dip
Men jag gör framsteg!

Jag hittar tekniken i övningarna ganska snabbt. Vilket gör allt ännu enklare o roligare o skönare!
Här kommer lite bilder från morgonens pass:






Och såååå en spännis så klart ;)



Fotar min kropp en del nu, för o se utvecklingen. Det är jäkligt kul o följa sig själv.. o utvecklingen.
Patrik e ju med o leker kameran hela tiden. Tack!


Nej nu måste jag dra mig.. Ska ju iväg till Strömstad o träffa alla nya gyminstruktörer!

Soooo long!

Kösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0