Träningsvärk som heter duga =)

Härligt va... träningsvärk är ju en underbar känsla.
Men ibland kan det nästan gå till överdrift.
När man har så ont att man inte vet riktigt hur man ska sitta eller ligga i sängen.
Men i natt var det bättre.. =)
Har sovit mycket gott !
Och drömt massa snusk.. *ler*
Hahahaha


Jag mixtrade lite med Eddies klocka igår, o ställde in så det började kvittra små fåglar klockan 5 i morse.
Min första tanke, håll käften fågel jävlar.

Sedan blev jag så full i skratt när jag insåg vad det var, haha =)
Då tyckte jag faktiskt att det var lite mysigt!
Stängde i alla fall av klockan o fortsatte sova till klockan 07:50
Stog på gymmet 08:01
Ingen Hanna där.. nej men vilken chock.
En svanbergare som inte är i tid..
NOT, vem gjorde dom till sådana tidsoptimister.
Tur att dom alltid har en bra ursäkt för o komma sent.
Men ni e ju fina arbetarflickor för det ;) haha!




Robban var där så jag kunde ju snacka lite skit tills Hanna kom.
Han skulle också med på julbordet ikväll..
Hoppas det blir roligt !
Det är ju ett gott gäng som ska med!
Så direkt efter jobbet ska hem o locka håret o "do me"

Men först nu så ska jag so sagt jobba en kortis, bara 4 timmar.
Men om man ser det i pengar, är det 8 timmar...
Handels är bra ibland.
Ska jobba 4 timmar i morgon med.

Nu har jag förresten ätit en gooo macka, åkte till bageriet på väg hem o köpte färskt bröd, mumma.
Det bara smälter i munnen..
Maria har ju ätardag idag =)
Så jag avslutade med några kinapuffar också..

Ha en underbar dag mina vänner..


Nu måste Maryy in i duschen = P

Pöss Pöss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygging :) jag vill se bilderna när jag hade tomteluva :D eller är dom för hemska för att få finnas på internet?

2008-12-13 @ 11:08:44
URL: http://lisahult.blogg.se/
Postat av: Maria

Batteriet på laddning, sedan ska du få se =)

2008-12-14 @ 16:59:25
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0