Träning eller ej??

Jag var så kluven igår, ang. min träning. Jag var sugen på o träna. Men denna helgen har varit tuff att knappa ihop tiden.
Har haft besök, och då hinner man inte lika mycket som man vill..
Och så har jag ju jobbat också. Men nu står jag på BAUHAUS för sista gången =) wiiiiiiiiiiiiiiii
Vilken underbar känsla... vilken slappar-dag !!

Vi får se hur det blir med träningen ikväll också. Men det gör inget om jag vilar.
Jag ska köra morgonCARDIO i morgon, och träna styrka på kvällen!
Och även Tisdag morgon blir det ju pass BODYPUMP i Munkedal.

Igår blev det iallfall bara en lugn hemmakväll med filmen ARN
Shit, vilken bra film.
Jag blir så tagen av allting,  hela filmen, hela levnadssättet!
Grymt spännande och intressant film.
Kolla den ni som har missat denna!

Ikväll hoppas jag hinna med lite kvalitetstid med girl´sen =)
Igår kväll hade dom nog en toppenkväll, men jag kunde inte vara med =(
Tråkigt, men jag får väl höra alla detaljerna ikväll...
 = P
Hahhahah!

Nej Back too ooooooo ooooo work !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0