Spinning 75 min avklarat !

Så då var det gjort... Jag har kört mitt första egna SPINNING pass. Tanken var väl inte att jag skulle börja med ett 75 min.
Men det gick bra =)
Jag var ju tokladdad för o köra, så det flöt på bra!
Hoppas mina deltagare tyckte det också!

Nu har jag klämt i mig lite Tonfisk o kesella o en frukt och min proteindrink såklart!
Ska diska o sedan ska nog Maria försöka komma i säng innan 23:00 för en gång skull !

I morgon kl 08:00 stundar det för BODYPUMP i M-dal =)
Det ska bli roligt !
Mitt goa Tisdags gäng!

Nej, gör lite nytta nu Maria!





Kommentarer
Postat av: Jonna i egen högperson ;)

Herre gud människa!!! ( vet inte om du är mänsklig ;) ) Hur orkar du! En annan får ju lite dåligt sammvete :P Men snygg och välformad bilr du i alla fall... Som en puma!!!

God natt kexet! ;)

2008-12-16 @ 00:06:37
Postat av: Maria

JONNA:

Haha =) Ibland undrar jag själv faktiskt?

Just nu kan jag berätta att jag är grymt trött..

Ska ut till Munkedal o ha pass nu*!

Men jag piggnar väl snart till !



Du e ju en puma utan att träna, synd för en annan som måste jobba för det ! Nej jag älskar ju min träning!



Nej du sötnos!

Ha en bra dag!

Pöss Pöss

2008-12-16 @ 06:15:55
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0