Soft dag idag!

Vaknade klockan 10:45 idag..
Skönt o sova ut. Jag hade nog sovit längre om det inte hade varit för att Camilla ringde o frågade om jag kunde ha
hennes SPINNING nästa Torsdag.
Får se hur det blir, jag sa att om det är någon annan som kan e jag glad.
Jag hare lite ont om tid just nu, o jag måste ju lägga ihop ett bra pass...

I alla fall..
Det blev 60 min på BANDET.. En vän till mig har forskat fram i sina idrottsböcker att för att förbränna fett,
ska man ligga på ungefär 65 % av sin maxpuls när man kör CARDIO.
Nu ska vi se om detta fungerar..
Jag vet ju inte min maxpuls, ska mäta den någon dag.
Men chansade på att den kanske e runt 200.
Så jag försökte hålla en puls någonstans mellan 130-140.
Det blev 6,7 KM
Känns helt okej..
Sedan tog jag en sväng i solariumet...
För att ni ska förstå att min kamera e med mig överallt jag går.
Så får ni en störd bild från detta idag =) haha!


Sedan åkte jag hem o gjorde avskedsmiddag till EDDIE.
För den som har missat det så är Eddie en vän till mig som jag ska låna lägenheten av nu när han åker iväg.
Så jag har bott hos honom en vecka nu när han fortfarande har varit hemma!
Han åker ju till Thailand i morgon.
Det har varit kul o bo med denne märkliga man.
Han fiser en del... det är väl det jag gillar, haha!
Jag har så många gooooa vänner... O dom som fiser är få!


Haha... här om dagen gjorde Eddie 3 rätters
till Mig Emmy o Hanna!
O alla fick ett fint upplägg på desserten..
Så här


Maria fick en kuk+pung på sin..
(en liten o ful)


Ni vet ju hur träningsgalen jag är.. så för en stund sedan övade jag knäböj med Eddie
En liten smygkik från det får ni här =)
Haha!


Har förresten varit nere på gymmet en sväng också o träffat Ana-banana..
Min goa vän o instruktörskollega..
En suuuperduuuper tjej..
Och grym instruktör !!



Ha en bra kväll nu allihopa..
I morogon ska jag ha pass i Munkedal.. 08:00
BODY PUMP


Kommentarer
Postat av: Niemi

Jasså e kameran med överallt, vart var den i lördags då???

2008-12-08 @ 23:18:50
Postat av: Maria

Jag skrev ju att jag var sur som fan för att jag glömde den... o att det inte e likt mig o glömma det!!

2008-12-08 @ 23:32:00
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0