På väg mot gymmet!!

Snart ska jag iväg till gymmet o träna.. Blir lite Cardio... och eventuellt någon muskelgrupp. Får se vad kroppen säger när jag kommer dit =)
Jag är ju väldigt trött, o massa goooo träningsvärk i ryggen från mina pass i Lördags..
igår var jag ju som sagt chaufför till GBG det gick suuuper bra!
När jagf hade släppt av tjejerna på Heden så kom Sara dit o vi åkte och köpte Thai o åkte hem till Yanni O Eskil.
Det var hur mysigt som helst.
Både Yanni o Eskil e suuuper skäna människor. Det blev många skratt =) Haha
Sedan åkte jag o Sara hem o sov ett par timmar.
Kl.02:00 ringde dom o ville hem så jag satte mig i bilen o puttrade ner mot heden igen.

Hemma ganska tidigt ändå då ju.. det var skööönt!
Nu har precis stigit upp..
Och ätit min gröt.. Det vasr gott !
MOT GYMMET NU... Sedan får vi se vad som händer..
Behöver ju börja plugga på nya korreografin, sedan ska jag bort till gymmet igkväll igen.. För o kolla på lite möjligtvis blivande instruktörer.

Här kommer 5 bilder från i Lördags.. Alla som togs denna dag.. haha!










Nej nu måsate jag dra!!! Ha det gött...


Kommentarer
Postat av: hemlig

biffig brud längst ner

2008-12-08 @ 21:22:32
Postat av: Maria

Vem är hemlig?? Här är man inte anonym sörrö =)... Förresten e hon min biff =) haha

2008-12-08 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0