Ledig dag väntar..


Japp... Jag känner mig som något som bara flyger förbi ibland..
Mera sömn, mindre stress, ett måste Maria..
Du kan ju köra en powernap ala Jonna någon gång ibland..
Haha, älskar denna bilden...
Hon sover så klart inte, hon bara njuter av min närhet ;)

Lite stress efter jobbet...
Jag skulle ju skynda mig hem för o hämta träningskläder.
Möta patrik på gymmet så fort som möjligt!
Jag skulle ju göra ett puls-test.
Men med tanke på stressen så startade min puls på 90, inte helt normalt =) Hahah!
Jag fick varva ner i soffan först..
O sedan satte vi igång..
Nu ska man ju göra detta testet ett par gånger o sedan räkna ut ett snitt.
Och jag var skitnervös att det skulle smälla i foten. Om jag trampade lite snett.
Så vi fick göra en egen variant!
Men idag slutade min maxpuls på 179 i alla fall..
Så nästa gång ska vi tejpa foten o se vad som händer.

Sedan körde jag mitt pass, och det gick strålande!
ÄLSKAR verkligen o träna.
Trodde inte jag kunde tycka så bra om BODYPUMP som jag gör!

Efter träningen åkte jag hem till Lill-Tessan en sväng o var med på lite julmys.
Hon hade gjort sååå mysigt o grejjat hela dagen..

I morgon är jag ledig, ska öva på nya koreografin, o träna med Patrik..
Sedan ska jag ha pass i Munkedal, o eftersom det är Lucia i helgen så är det glitter i håret som gäller =)


Funderar på om jag ska ta o se på en film eller vad jag ska hitta på nu =)
Förresten måste jag ta en massage, åhhh förresten.. i morgon kanske Patrik??
Kan det passa??


Nej nu får jag ta tag i det sista av denna kvällen =)

Pöss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0