Julafton och morgonpromenad.



Kl: 10:00
Vaknade jag, då kände jag att det var dags o stiga upp.
Jag sa till alla att ingen fick komma o väcka mig, för jag ville ha sovmorgon, det var ju ett tag sedan.

Kl. 8:30 klampade mamma in,
-DET ÄR FRUKOST MARIA...
-mmmm
-nej just det du ville sova, förlåt !
-mmmmmm

Kl 09:00 klampade pappa in,
VAR ÄR DINA BILNYCKLAR MIA?
-Där....

Jaja.. jag övelever...

Sedan klädde jag på mig, mina päron bor ju på landet,
Så det blev en suuuper mysig skogspromenad !

   

FOTADE LITE MYSIGA BILDER SOM JAG SKA DELA MED MIG AV !











HOPPAS ALLA HAFT EN BRA JULAFTON HITTILLS...
HÄR ÄR DET SOM VANLIGT
PAPPA HAR MASSA O GÖRA
MAMMA JOBBAR
O MINA TRE BRÖDER FISER PÅ KAPP =)

NEJ SNART KOMMER MAMMA HEM O PAPPA IN SÅ SKA VI HA DET MYSIGT

TIDIGARE IDAG VAR ÄVEN FARMOR O FARFAR HÄR O ÅT LUTFISK.
MYCKET GOOOOOD MIDDAG BLEV DET!

GOD JUL ALLESAMMANS =)

Var är min tomte förresten??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0