Hur ofta blir dagen som man tänkt sig?

Ja det är sällan när det gäller mig i alla fall =) Det är väl för att jag är så impulsiv, o gillar när det händer saker runt mig.
I morgon då skulle det ju bli bli morgon CARDIO. Men jag åker till Strömstad i morgon kl. 07:00 med Chifen o några fler.
Så i morgon kommer hela dagen att spenderas i Strömstad på gymmet, så nu ska batteriet till kameran sättas på laddning. SÅ ni får se vad som har hänt.. allt är ju mer eller mindre klart nu !!
Jag är spänd av förväntatn på hur MIN nya arbetsplats ser ut nu =)
Jag längtar tills 2 januari, det ska bli såååå NICE !

Men i morgon vid ca. 17 tiden blir det gymmet hemma o träning för egen del. Jag tror att det blir ett pass med BEN
Men det kan lika gärna bli BICEPS... jag vet inte, får se vad jag känner för i morgon. Eftersom jag inte direkt fått någon rutin på mitt gymmande denna veckan vad det gäller min styrketräning. SSÅ finns det just nu inget bra upplägg över mina muskelgrupper... Jag kör året ut.
Sedan när jag får ett mer strukturerat liv igen, så kan jag springa efter ett schema. Men just nu e det lite svårt. Eftersom jag inte har kunnat träna vissa dagar, och så ska det fungera ihop med mina Pass.

Jaja...

Ätardagen, gick väl sådär.. suget minskar ju mer o mer för varje gång.
Jag o Emmy köpte nog 1 kg godis tror jag...
Och vi åt nog 15 bitar var..
Så var det med det =)

Jaja.. lika bra det, så slapp jag spy mamma =)

Jag blev så glad förut, när min MAMMA hade varit inne o kommenterat.
Vet inte varför jag blev såååå glad.
Men Mamma o Pappa..
och självklart mina 3 bröder
Är DET BÄSTA JAG HAR !
Utan mina föräldrar hade jag aldrig kommit dit jag är idag.
Dom har hjälpt mig många gånger, när det har varit svårt.
Dom ställer upp till 1000 o mer.
Så när min mamma la en liten kommentar här så värmde det så mycket.
Jag vet att hon läser, o jag vet att hon blir glad när jag skriver om mitt nya jobb o att min träning går bra och jag mår bra!
Då blir hon stolt övet mig, det vet jag!
Och det gör mig så glad.

Jag längtar tills på Tisdag eftermiddag.
Då ska jag åka hem till Mamma o Pappa
och då kommer alla mina bröder vara där.
I vårat stora hus, som dom alltid har så fint o mysigt.
Då ska det banne mej bli familjemys på högsta nivå!
Saknar hela min familj jätte mycket!
DOM är BÄST

 

   



God natt... Nu ska Maria vandra in till sängen o krypa ner...

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0