Gooooo middag... o film!

God morgon allihopa!
När jag kom hem runt halv nio igår var maten färdiglagad...
Inte dumt att flytta in till en kompis som e grym på o laga mat =)



Det blev en fisk som jag aldrig har smakat på: LUBB
Den var skitgooo.. Ungefär som torsk i färgen, men konsistensen som lax,
Så var det en pastasallad i vinegrette o en liten wasabi röra till fisken..
Verkligen hur gott som helst!
Tack Eddie!



Under dagen fick jag i mig 2 mål till också..
Det blev en mellis.. Kesella-persika/paasion(tror jag) med hasselnötter


Och Lunchen.. ingen riktigt lunch. Men det blev Bröd med Keso, o tomater.
Mummamaaaa

Har precis ätit upp min gröt med frysta hallon o blåbär..
JÄTTE MÄTT e jag!
Nu är klockan 07:45 o jag ska snart iväg..
Köra ett flyttlass till Strömstad idag!
Sedan är det över.
Ikväll ska jag o Eddie laga Pad Thai...
Min favvo rätt från Thailand.
Emmy kommer hit också, hon älskar det också!!

Det blir ett pass styrka ev. triceps bröst.. i Munkedal med Patrik under dagen också..
Och sedan ska jag hålla mitt pass BODYPUMP i Uddvalla senare!

Seeya
Pöss Pöss



Kommentarer
Postat av: therese

Tur man inte blir hungrig nu??????????

2008-12-03 @ 10:48:36
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha.. ja lite läskande va?? =)

Prova den fisken, så jäkla gooooo !

Hur går det med träningen?



2008-12-03 @ 14:02:45
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0