Försovning jobb lgh-check thaimat idol


Heeeereeguuud vad hände??
Jag vaknade 1 timma o 17 minuter efter att jag skulle varit på jobbet..
Då ska jag berätta för er att det är bra gjort med tanke på...




Jag har först o främst då Eddies klocka... som börjar o lysa redan 04:45 o stegrar sedan fram till 05:15
Sedan 05:30 går första mobillarmet
05:35 går nästa =)

Men nej nej Maria vaknar 08:17
Men jag stog på jobbet kl: 08:41
Det är ganska bra gjort.
Håret i en hajjsvajj tofs, inget smink...
På jobbet har jag fått höra att jag ser ut som ett litet barn utan smink.
Dom försöker bara vara snälla o släta över de där stora påsarna under ögonen =) Haha

Väl på jobbet i alla fall, bara o tuta o köra!

Sedan var det ilfart till Strömstad o kolla på lägenheten..
Den var väl inte direkt tipp topp..
orkar inte gå mer ingående på det...
Jag är såååååå fruktansvärt kluven just nu.
Kanske pratar mer om det i morgon !

Sedan åkte jag o Hanna o köpte Thaimat o åkte hem o kollade på Idol med Malin.

Nu är Mary back home.
Och ska sova!
Möta Hanna på gymmet kl 08:00 i morgon..
CARDIO står på das schema.
Sedan ska jag jobba en kortis!

Men klockan 19:00 är det dags för julbord, med alla som jobbar på gymmet!
Det ska bli gött, mitt första o enda... mitt SISTA julbord för i år..
Haha.. jag VILL verkligen inte gå på mer än ett..
Man kan ju bli fet som en JULEGRIS =)
Gudd sååå tjock du har blitt du borde bante de litt

Okej det blir väl alltid något mer hos släkten osv.
Men ingen BIG DEAL då kan jag äta med måtta.
I morgon ska man ju nästan grisa.
Synd att jag ska ha en tajt tupklänning bara.
Får kanske inte ner så mycket!

Haha..
Här har ni en gammal bild på Maria...
2 år gammal o 10 Kg rundare =)


Sov så gott allihop..

Pöss Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0