Fitnessfestivalen


VAD är det viktigaste när man åker iväg på ny release och fitnessfestivalen... Jo kameran.
Maria hade förberett båda kamerorna.. TROR ni att hon fick med sig någon av dem???
Neeeeeeeeeej!!!

Helt osant, tråkigt!!
Jaja gjort e gjort.. Inget o deppa över nu!


Det var en trevlig dag.
Synd bara att man var tvungen att gå runt svettig hela dagen!
Jag hade ju mitt första pass klockan 09:00BODYPUMP o sedan var det teori... o sedan var jag tvungen att vänta till
klockan 13:00BODYCOMBAT, då det började.
Och eftersom allt höll till på mässan i Gbg så fanns det ingenstans att duscha!
Depp =)
Så svettig o sliten fick jag gå runt där med min träningsbag hela dagen!

Min fot värkte som fan hela passet COMBAT igen.
Jag tänkte på låt 2 att nu får jag sätta mig efter denna låten..
o så kom låt 3, nej nu får jag sätta mig,,, o så kom låt 4 nej nu måste jag sätta mig..
Ja ni förstår säkert, jag ÄLSKAR ju COMBAT o har väldigt svårt att sltia mig från det!
Så jag pinade mig själv igenom 10 låtar med en sjuk smärta i foten..
Det kändes ungefär som att någon skär mig i foten hela tiden!!!


Men men det var en bra dag i alla fall !
Mycket kul o höra o titta på =)
Mycket sådant som Maria gillar,haha =)

Alltid kul o träffa folk som man gick sina utbildningar med också!

Sedan stannade jag kvar o kollade på Liv o Martin.
Det gick inte lika bra denna gången tyvärr..
Liv kom 2:a o Martin kom tyvärr inte till Final..
Mycket  tråkigt!

Sedan puttrade jag hemmåt mot Uddevalla..
Trött som bara den..
Åkte hem till Ida o duschade o sedan åkte vi till Emmy o kollade på Arn,
Men Maria somnade som vanligt!
Sedan åkte vi hem till Ida o sov..
Jag fick ta en Ipren för min värk.. men sedan slumrade jag gott !

I morse fick jag uppdukad frukost av Ida, underbart gott !

Ikväll ska jag vara chaufför till Göteborg... Intersport ska ha personalfest.
Så jag ska köra ner dem.. o sedan köra hem dem.
Under tiden ska jag hälsa på Sara..
Ska bli jätte mysigt!
Saknar henne verkligen, träffar henne ju nästan aldrig!

Men först har jag 2 timmar kvar o jobba!

Sooo long!!

Pöss Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0