Byst bröst tuttar

Jajjemen, det blev pass som jag sa.. det kändes skitbra!
Jag hade sådan energi idag.
Någon form av lyckorus hoppar runt i min kropp redan innan träningen... Don´t no what it is...
But it feels good :)
Happyface hela dagen.
Passet gick så gryyyyymt bra!
Jag är helnöjd.
Wiiiiiiiieeeee :)
Vet inte hur jag ska förklara den känslan man har när man har utfört ett riktigt bra pass!
Man känner sig sjukt nöjd!
Ahh skitsamma gott e det i alla fall..
Och jag gillar allt som e gott ;) *ler*

Ja som sagt Bröst o Triceps... Gick skitbra!

 

Sedan mitt pass då..

I morgon är det jobb o träning som gäller.

SPINNING 19:00-20:00

BODYPUMP 20:15-21:15

Sedan ska Maria hem o Sova... mmmm

För tidigt på Fredag morgon ska hon vara i Munkedal igen o ha pass IGEN

Det är ju som så, denna veckan har varit väldigt intensiv, det går bra när det bara är ibland.

Men det är viktigt att inte träna för mycket. Eller ha för mycket bestämmda tider på gymmet.

Man måste tänka på sig själv emellanåt också. Även om jag brinner för mitt yrke som instruktör!

Men i alla fall, SPINNING passet i Måndags, var inte mitt.

SPINNIG passet i morgon är inte mitt

BODYPUMP passet på fredag morgon är inte heller mitt.

Utan jag har bara fått hoppa in just nu, pga. semester o sjukdom o andra saker.

 

Så nästa vecka är det ju nästan inga pass, med tanke på att det är självaste

JULAFTON

nästa vecka, tiden går sååå otroligt fort

Nyss var det Sen-sommar/Höst

 

O nu ska man fira jul nästa vecka.. det går undan i backen ;)

Så snäll som jag är så kommer jag väl bli alldeles överöst med julklappar ;) Mohaha

Nu ska Maria hoppa till kojjs.. Det ska bli skönt..

Eller nej, ligga på soffan o kolla Arn kanske tills jag somnar.

Emmy frågade mig förut om jag hade sett en enda film på länge utan o somna =)

En liten Pik till MIG, för att jag är för trött när vi umgås, kanske =)

Nej sluta babbla nu.. sova gott =)


Kommentarer
Postat av: Jonna i egen högperson ;)

Sov så gott min lilla puma :) Grrrrrrrr :)

Hoppas det inte kommer några hästar och äter upp dig! ;) Puss

2008-12-17 @ 23:56:24
Postat av: Maria

Haha... Man får vara nöjd för det lilla Jonna. Det är i alla fall någon som äter mig... men det kunde ju varit något annat än en häst!!!

2008-12-18 @ 07:54:08
URL: http://miatraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0