05:59 'pip'


God morgon God morgon!
Snart e det dags.. Tänkte åka om ca. 10-15 min.
Då hinner jag gå en promenad på BANDET ca. 60 min.
Och en muskelgrupp, innan mitt pass drar igång kl: 08:00 BODYPUMP
Jag får bestämma mig i bilen på väg ut för vilken... spännande!
Igår var det ju MAGE =)
Tror det blir BICEPS, och om tiden räcker till VADER



Jag ska ha Camillas SPINNIG nästa torsdag den 18/11
Så för er som e sugna på o köra spinning för mig går det bra att boka sig nu.
På westcoast hemsida... klicka HÄR för att komma direkt till bokningen.
Om man inte är medlem kan man ta kontakt med mig.
Eller boka en prova på plats per telefon : 0524-10613
VÄLKOMMEN


Nej nu måste Maria ge sig iväg om hon ska hinna allt hon vill =)

Ha det gött!

Pöss Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0