Jobbiga känningar!

Jag har kört mina pass denna veckan, det har inte kännts riktigt bra. Jag har ingen kraft.
Övningar som jag har legat o tryckt nu i 3 månader med samma vikter o som brukar vara en piece of cake, har kännts som 7 svåra år. Det har varit tungt, men jag har hållt ut, hela vägen.

I Torsdag körde jag ju som vanligt mina pass. Först Combat o sedan Pump. Combaten gick bra, men jag har inte energin som jag önskar att ha, eller rättare sagt brukar ha. Benen kändes tunga!!!
La ju sedan på ett pass pump, precis innan pratade jag med Spinning-Maria på gymmet. Och berättade att jag kände mig svagare och orkeslös. Hon sa; du kanske håller på att bli sjuk.
Nej det tror jag inte säger jag, och ignorerade den frågan direkt!!!

In o körde mitt pump-pass.... som hela denna veckan, mindre kraft i musklerna!

Efter passet kom en tjej fram o sa att det hade varit ett skitbra combat pass idag. Hon sa: Du har sådan jävla pondus =)
Det värmde såklart 150 % när jag känner mig lite låg!

Satte mig med mina svettiga kläder i bilen o rullade hem till Uddevalla.... Frös som fan, värme på max, typ =) Haha
Väl hemma, var det proteindrink i min kropp som behövdes innan jag kunde duscha eller något alls.
Efter det frös jag ännu mer, o bestämde mig för att en varm dusch skulle nog hjälpa. Vid detta laget hade jag börjat o känna att halsen sved lite på ena sidan. No big deal !!

In i duschen, stod där en evighet... gick ut o kröp ner under täcket o filten i soffan... o på 10 min slog det över mig... halsen svullnade o jag var skållhet... men frös som en gnu.
Jag mådde dåligt o ville bara gå o dööööö. jag orkade inte ens resa mig ur soffan för att stänga av TV eller dator...
Var vaken i princip hela natten, med värk, smärta sveda värmeslag o frossa!!!! Det värsta var att jag skulle ha pass kl:08:00 dagen efter. Fick såklart ställa in... inte kul !!!!

Klockan 06:50 ringde jag o avbokade passet.
07:00 ringde jag o sjukanmälde mig till work....
07:10 proteindrink
07:20 Somnade
12:00 Vaknade
12:10 MAT (feber börjar avta)
12:20 Somnade
15:00 Vaknade
15:10 MAT
15:20 Soffan, film o softisch
18:00 Fortfarande soffan
18:30 Besök

Soffan soffan soffan soffan...
23:00 Kom på att jag var tvungen o laga mat för några dagar fram över.

Det blev lite kyckling o ris, o lax o pasta. Riktigt smarrigt faktiskt!

Helgen har nu varit lugn ingen träning, inte ens en promenad... hoppas jag e fit for fight i morgon, då jag ska ha pass igen!

Ikväll blir det film o mys i Göteborg! I Morgon ska jag äta grymmaste frukost buffén... längtar!!!

Nu ska jag jobba!

Ha det underbart bra!!!

Kössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0